SoMe-videoer og brandingvideo (2022)

CHILDREN'S GENERAL ASSEMBLY

Kunde:

  • Butter agency (Capital of Children) 

Distribution:

  • Sociale medier & på storskærm til DI Topmødet 2022  

Produceret indhold

  • Video optagelser
  • 5+ SoMe-videoer

Rækkevide:

  • +100.000 visninger

Om projektet:

I forbindelse med Children’s General Assembly 2022 (FN’s topmøde for børn) kontaktede Butter agency mig med henblik på at høre om jeg vil være videofotograf til årets topmøde. Dette udviklede sig til et samarbejde, hvor jeg over 4 dage filmede og producerede content for dem. 

I løbet af dagene arbejdede jeg tæt sammen med en grafiker og en kreativ producer fra Butter agency. Min opgave var primært at filme og klippe korte recap videoer af dagene. 

Efterfølgende har en klipper fra Butter agency klippet mine optagelser sammen til en promovideo, der blev vist på storskærm i Royal Arena til Dansk Industris Topmøde. Lego har desuden også fået adgang til mine optagelser, og efterfølgende klippet en video sammen om Children’s General Assembly, da de er sponsor for topmødet. Videoen er bl.a. blevet delt på The Lego Groups officelle linked-in profil med over 1. million følgere. 

PROMOVIDEO

Videoen herunder blev vist på storskærm i Royal Arena i forbindelse med DI-topmødet 2022. Jeg har stået for optagelser, lyd og lys til videoen, mens den er klippet af Butter Agency.  

LEGO RECAP VIDEO

Om videoen

The Lego Group har fået adgang til mine optagelser, og efterfølgende klippet en video sammen om Children’s General Assembly. 

Rækkevide:

Videoen er bl.a. blev delt på The Lego Groups officielle Linked-in profil med over 1.000.000 følgere, og den er blevet set over 75.000 gange. 

Photo 6

SoMe-video recap

Hver dag under Children’s General Assembly filmede og klippede jeg en kort recap video af dagen. Her ses et eksempel på en af videoerne. 

Videoerne blev delt på Capital of Childrens sociale medier.