SoMe-videoer og produktvideoer (2021)

DECOFARVER

Kunde:

  • Decofarver

Distribution:

  • Sociale medier og hjemmeside

Målgruppe:

  • Folk der skal til at male

Resultat/rækkevide:

  • +150.000 visninger

Produceret indhold

  • Sketches til SoMe
  • 10+ SoMe-videoer
  • 50+ produktvideoer 

Samlet budget:

  • +30.000 kr.

Om projektet:

Over en periode på et halvt år har jeg indgået en aftale med Decofarver om at stå for deres videoproduktion til markedsføring, samt produktion af en lang række produktvideoer. Jeg tilbringer ca. 1 dag om ugen sammen med Decofarver, hvor den står på optagelser eller redigering. 

Det er altid en fornøjelse at være på optagelser sammen med Brian og Jesper (Stiftere og medejere af Decofarver). Der er efterhånden også kommet en hel del fraklip i kassen. 

På siden herunder ses et lille udpluk af de mange videoer, der er blevet produceret.

Sketch

DecoHome

Tankerne bag videoen:

I forbindelse med lancering af Decofarvers nye maling DecoHOME producerede jeg følgende sketch. Ideen var fange seerens opmærksomhed ved brug af humor, men samtidig formidle information om malingen. Videoen blev optaget håndhold for at give den et “hverdagslook” og underbygge den humoristiske side. Videoen fik meget positiv omtale, og den var med til at forøge salget af malingen markant.

Rækkevide:

Videoen blev både delt på Facebook og linkedin. Her fik den over 150.000 visninger, mere end 700 likes og over 100 kommentarer. 

Play Video

PRODUKTVIDEOER

Jeg har også produceret en lang række produktvideoer for Decofarver, som præsenterer produkterne i deres sortement. Hver af produktvideoerne starter med en kort intro, som jeg også har udviklet.