SoMe-kampagne og brandingvideo til web (2020-2021)

FYNS ALMENNYTTIGE BOLIGSELSKAB

Kunde:

  • Fyns Almennyttige Boligselskab – FAB

Distribution:

  • Sociale medier og til messer

Målgruppe:

  • Boligsøgende

Resultat/rækkevide:

  • +30.000 visninger

Produceret indhold

  • Stemningsvideo
  • Voxpop video
  • 10+ SoMe-videoer

Samlet budget:

  • +20.000 kr.

Om projektet:

Fyns Almennyttige Boligselskab fyldte 75 år og i den anledning ønskede de en række videoer, fra deres afdelinger på hele fyn, i forbindelse med fejringen. Optagelser til videoerne begyndte i august 2020, og meningen var at videoerne skulle være færdige i april 2021. 

Fejringen af jubilæet blev dog aflyst pga. COVID-19, hvilket betød at videoerne ikke ville give mening. Vi gik dog hurtigt i tænkeboks, og endte i stedet for med at producere en række korte videoer til markedsføring på de sociale medier, samt en voxpopvideo og en stemningsvideo. Videoerne har fået positiv feedback og er nået ud til rigtig mange boligsøgende. 

//

I FAB har vi brugt Svanefilm i forbindelse med skabelsen af diverse brandingfilm til web og sociale medier. Vi er meget tilfredse med det færdige produkt, ligesom den kreative proces undervejs har været håndteret professionelt. Rasmus er dygtig i de forskellige faser i en filmproduktion, hvad enten det er idégenerering, optagelser på ’location’ eller klipning. Derudover er Rasmus pligtopfyldende og inkluderende i sit arbejde, hvilket gør at man som kunde føler sig i trygge hænder hele vejen igennem.

Nicholas Frusciante Hejmann, Kommunikationskonsulent - FAB

Easily Manage Your Own Business
Star Customers
0 k
App Download
0 k
Certified App
0
Sketch

DecoHome

Tankerne bag videoen:

I forbindelse med lancering af Decofarvers nye maling DecoHOME producerede jeg følgende sketch. Ideen var fange seerens opmærksomhed ved brug af humor, men samtidig formidle information om malingen. Videoen blev optaget håndhold for at give den et “hverdagslook” og underbygge den humoristiske side. Videoen fik meget positiv omtale, og den var med til at forøge salget af malingen markant.

Rækkevide:

Videoen blev både delt på Facebook og linkedin. Her fik den over 50.000 visninger, mere end 1000 likes og over 100 kommentarer. 

PRODUKTVIDEOER

Jeg har også produceret en lang række produktvideoer for Decofarver, som præsenterer produkterne i deres sortement. Hver af produktvideoerne starter med en kort intro, som jeg også har udviklet.