SoMe-videoer og brandingvideoer (2023)

IDRÆTSHØJSKOLEN I SØNDERBORG

Kunde:

  • Idrætshøjskolen i Sønderborg

Distribution:

  • Sociale medier og hjemmeside

Målgruppe:

  • Unge i alderen 15-25 år. 

Rækkevide:

  • 10.000 månedlige følgere

Produceret indhold

  • Videoer til annoncering og branding
  • Billeder til hjemmeside og sociale medier
  • Styring af instagram og facebook 
  • Præsentationsvideo af højskolen
  • Rejsevideoer, herunder video om Kreta og Tanzania
  • Fagvideoer 

Om opgaven:

Jeg har været fastansat på Idrætshøjskolen i Sønderborg i det seneste trekvarte år som pr- og marketingmedarbejder. Her står jeg for at udvikle, strukturere og producere content til højskolens SoMe platforme, samt for vedligeholdelse af skolens hjemmeside. 

Mit primære fokus er at producere videoer om de forskellige fag og rejser som skolen tilbyder. Derfor var jeg ligeledes med på Kreta og i Tanzania for at dokumentere og producere videoer om turene. 

Jeg arbejder desuden tæt sammen med højskolens event-afdeling MoveMind, som tilbyder teambuilding.

FAGVIDEOER

Herunder ses eksempler på 4 fagvideoer jeg har produceret for Idrætshøjskolen.

Tankerne bag videoerne

Formålet med fagvideoerne er at give kommende elever et indblik i, hvad de enkelte fag går ud på.  Fælles for videoerne er, at de er bygget op omkring en lærer, der fortæller om det faglige indhold i faget, samt interviews med nuværende elever, der fortæller om deres erfaring med faget. 

Videoerne ligger på skolens hjemmeside, men er også blevet uploadet til SoMe-platforme i kortere formater. 

REJSEVIDEOER

Jeg var både med på Kreta og i Tanzania for at producere videoer om turene. Det er der blevet følgende to videoer ud af. 

STILLBILLEDER

Herunder ses et lille udpluk af de mange billeder jeg har taget for Idrætshøjskolen.