Branding- og hvervekampagne (2020/2021)

MIDTFYNS GYMNASIUM

Kunde:

  • Midtfyns Gymnasium 

Distribution:

  • Sociale medier og hjemmeside

Rækkevide:

  • +20.000 visninger

Målgruppe:

  • 13-15 årige der skal til at vælge ungdomsuddannelse

Produceret indhold

  • Præsentationsvideo
  • Covervideo til facebook
  • 7 SoMe-videoer til branding

Budget:

  • 20.000-30.000 kr. 

Om kampagnen:

Midtfyns Gymnasium havde et ønske om at få produceret en række korte videoer til markedsføring på de sociale medier, samt en længere præsentationsvideo af gymnaiset. Videoerne skulle bruges til at erhverve flere elever til de kommende årgange. 

Videoerne forsøger at fange de unge ved at vise hverdagssituationer fra gymnasiet, samt gennem speak hvor nuværende elever fortæller om deres erfaring med at gå på gymnasiet. Gymnasiet ønskede at fange de unge der hvor de er mest, og derfor er størstedelen af videoerne blevet produceret i et format der passer til Snapchat og Instagram. 

 

PRÆSENTATIONSVIDEO

Play Video